Trotec Vloerventilator TVM 20 D met 120 watt vermogen, Om 360° instelbare hoek van de ventilatorkop - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Trotec Vloerventilator TVM 20 D met 120 watt vermogen, Om 360° instelbare hoek van de ventilatorkop op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R****@x***** 28-06-2023

Ventilatoren van deze fabrikant zijn niet slecht maar wel erg luidruchtig.

Had een TVM 24 besteld. Bleek bij ontvangst net wat te groot en luidruchtig voor een kantooromgeving.
Contact opgemomen met Trotec om de ventilator om te ruilen voor een kleiner en stiller model.

Trotec stelt zich vervolgens op het standpunt dat ik als zakelijke koper geen recht van retour heb, klanttevredenheid geldt blijkbaar niet voor zakelijke klanten.

Mag wel voor meer geld een nieuwe bestelling plaatsen en het ontvangen product retourneren. Heb echter geen andere producten van hen nodig en ben dus niet geholpen hiermee.

Producten niet slecht, service en klantvriendelijkheid 1 ster.

Pluspunten

• product

Minpunten

• luidruchtig
  • niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht